wil je meer informatie over bijvoorbeeld onze borrelplanken? BEL 06-28898017
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren ?

U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren of ruilen voor een andere maat of voor een ander artikel.

Ruil en retourprocedure

Volg de volgende stappen om een retour aan te vragen:

Ga naar [email protected] en stuur een mail om het product aan te melden. In de mail geeft u de reden aan en wat uw wensen zijn. Wilt u een andere maat of vervangend artikel? Ook kunt u in de mail uw extra opmerkingen plaatsen. Vervolgens kun je het pakket, voldoende gefrankeerd retour sturen naar:

Bij Lien

Monseigneur van Kesselstraat 32

5251AX Vlijmen

Retour kosten zijn altijd voor eigen rekening!

Zijn er artikelen die ik niet kan ruilen?

Wanneer het product beschadigd is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

 

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Indien u uw aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dan wordt dit binnen 48 uur doch uiterlijk binnen 14 dagen op uw bank teruggestort. Heeft u betaald per creditcard dan zullen wij het bedrag per refund terugstorten op uw creditcard account. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »